söndag

nää, jag är ingen bra bloggerksa. det kan jag inte påstå. jag har iaf inte kännt mig som det under dagen. eller när jag tänker på det nu, så känner jag mig inte bra alls (på att blogga). men nu är det så här att jag inte har någon egen dator och har en syster som älskar att sitta vid dator, då går det inte så bra att blogga alls. fast det beror nog mest på att jag har skrivit en mini-lecture till engelskan, som tog sin tid. och när engelskan inte är det starkaste ämnet så går det sisodär. påstår inte att det gick bra över huvudtaget.

men nu har jag tid över för lite bloggandet, la ner mitt försök att skriva klart arbetet, och bloggande istället, ledig som man är imorgon (tänkte göra det färdigt imon, sen träna, träna, träna). fast jag vet inte om det finns så mkt att blogga om egentligen, får se om det poppar upp något vettigt, intressant! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0