jo jag vet

kan inte riktigt påstå att jag är någon bra bloggerska för tillfället, hade ingen som helst tid igår. var ju en sväng på stan och yrat runt med n och shoppade för några hundralappar. hittade verkligen lite smått, har t o m tagit kort på allt. så snart dyker bilderna nog upp på bloggen. har fotat dagens outfit också, så det får ni ju iaf se.

hur som haver, vad gör du en dag som denna? själv har jag inte gjort något särskilt, ledig som man har varit har jag mest strosat runt hemma, inomhus. inte för att det har varit något vackert väder eller så. brukar vara hemma när jag är ledig, det brukar bli så bara.

nää, få höra nu. hur var din dag ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0