hej

jaa, har ju rätt mycket tid för att skriva något vettigt - jag har ju tid över och så. men ibland känner jag mig inte på humör, som just nu. jag kan väll sitta här och tänka, sudda bort det jag just har skrivit och börja om på nytt. till sist blir jag irreterad. jag ska försöka att inte bli det nu. allt är inte så lätt heller nu förtiden, iaf inte på siståne, inget jag vill sitta och prata om direkt. iaf inte över bloggen så här.

ääh, ville väll bara få sagt att jag gärna kommer, du frågade iaf. inte för att jag tror att du läser det här nu och fattar att det är just dig jag skriver om just nu. jag tror faktiskt det skulle bli kul, det blir ju inte så ofta. hade iaf kul förra gången.

nej nu får jag skärpa mig, jag är väll bara feg som inte vågar fråga, jag är väll bara sån. inget jag riktigt kan göra något åt.
hoppas du förstår. fast jag vet att du inte kommer läsa det här, liten chans. du kanske inte vill att jag ska komma heller, ibland tror jag nästan inte det? hmm, ni ser, jag bara babblar på, om ungefär ingenting!

jag kan inte säga det rakt ut heller, jag är inte modig, jag är väll något mitt i mellan kan jag tänka mig. såå, jhag får hoppas att du läser det här, förstår att det är just dig jag babblar om. eller nja - det här vart ju jävligt pinsamt och desperat. (skulle du nog tycka, jag med. men jag vill, ha.det.kul!)
 
kolla här hörrni! en kristin som babblar på om ingenting!

Kommentarer
Postat av: Linn

Var det mig du menade? Isf vet du att du får följa med, jag frågade ju som du skrev :-D Du är välkommen att följa med :-P

2008-05-21 @ 17:31:29
Postat av: kristin

svar: jag känner mig så fånig... om du ser et här kan vi prata mer om det sen, vet inte var vi ska vara

2008-05-21 @ 23:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0