fredag

så var det fredag igen, ledig är man också. kasst väder ute, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. hade tänkt att åka in på stan en stund. men jag vet inte - gillar inte när det är sånt här väder alls!

man kan ju alltid sitta vid datorn och blogga lite, det funkar väll alltid. men hela dagen, det tror ja jag inte vill - det kan bli tråkigt i längden..

egentligen har jag inte mycket att säga, ja mer än att jag ska in på stan (kanske) idag. annars tror jag inte det blir så mycket mer. i helgen ska jag nog hinna med lite plugg, sen har jag faktiskt inte så mycket att hitta på. gillar inte alls att bo i en by, här finns det inte mycket ska jag säga er. sen när jag tar studenten, då flyttar jag hemifrån, och helst ifrån lilla grycksbo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0