:'(

jag kan inte sluta tänka på det jag har just sett, jag kan inte sluta gråta, att människor kan vara grymma det vet jag, men sådant här borde inte finnas (varning för kännsliga tittare) http://youtube.com/user/convincedsilence. det värsta som finns är djurplågeri. 

jag vet faktiskt inte varför jag gråter, men när jag såg de där bilderna, så brast något. det är helt sjukt, hemst, grymt, jag skulle kunna sitta här hela natten och börja gråta. men det är en dag imorgon också.

ville bara få ut mig det här.
jag vill att ni ska veta att det här är värsta jag vet, varför jag reagerar som jag gör. och varför jag är så känslig för sådant. om någon sätter på sig en "äkta päls", tänk på det här när du går runt i din jävla päls!

Kommentarer
Postat av: Valentinobecka

Tack för ditt stöd // Valentinobecka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0