okej.

vet inte direkt vad jag ska säga om den här dagen, har bara vara otroligt lat och mest tittat på tv - ja ni vet hur dessa dagar är. tråkiga.

längtar mest bara till påsklovet som börjar på onsdag, tur nog - skulle nog inte orka med en vecka till. för nu på sistoåne har jag vart rejält skoltrött. har bara massa skit lektioner som inte är särskilt intresanta för tilfället. massa läxor som jag har legat efter med, och inte gjort ändå (?)
fast efter påsklovet, dröjer det väll (?) ett tag innan det blir någe mer lov. hoppas jag blir skol"glad" och inte skiter i skolan bara. för ja sådant händer ...

nej men nu ska jag sluta babbla massa ointressant skit - och fortsätta min dag någon annan stanns.

någon mer som ska kolla melodifestivalen?`
puss.

Kommentarer
Postat av: anna

självklart! ska bli jättekul :) du då?

2008-03-15 @ 19:03:33
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0