måndag

då har man fyllt 18 år då :) känns skönt på något vis - kanske lägger upp lite bilder på vad jag har fått och så sen, men jag kan ju alltid skriva (utifall jag inte lägger upp några bilder)

(igår) av kusiner och faster fick jag ett par jätte fina guldörhängen och trisslåtter, vann 50 kr allt som allt, av farmor och farfar pengar, av mormor fick jag ett G U L D halsband, som var min morfars.. sen idag så fick jag present kort på vera moda och kicks, 4 tröjor, en jacka, filmen the number 23 ( rekomenderar den verkligen) 
det var nog allt.. ska kanske in till stan imorgon och kolla lite grejer, någon som vill följa med??
aja

hejdå så länge  

Kommentarer
Postat av: anna

vad kul! grattis :D jag tycker absolut du ska visa vad du fått :)

2008-03-25 @ 13:35:17
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: fashionholic

grattis får man säga då ;)

2008-03-25 @ 16:46:21
URL: http://fashionholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0