hejhallå

har det kommit några påsk kärringa till er än då ; själv har manfått besök av två st, tyvärr fanns det inge godis hemma. men snälla pappa kom nyss hem med en hel påse godis kan man säga, 3:90 på hemköp. själv vänar man med godis till lördag, påskaton ni vet? haha ja, vi kör med påskägg än - lite pinsamt kan man tycka. barnsligt - jovisst. fast jag kan inte låta bli, jag känner mig som ett litet barn på nytt, när man sprang runt och letade påskägg på morgonkvisten. hoppas nu det blir lite godis. fast egentligen ska jag väll inte äta något - för alla som vill veta så kör jag Gi metoden, den måste ni inte ha missat.

nej men nu ska titta lite how I met your mother
later dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0