torsdag

http://www.youtube.com/watch?v=KE2orthS3TQ

lite musik är aldrig fel, inte när man är ensam hemma (och förskyld) - duffy är precis den musik som får mig att dansa, hon gör de bästa musiken just nu. lalalalalala.... mercy...........

idag var det ju som sagt bal för systra mii, och snacka om fin hon vart min syster. kanske lägger upp ett kort eller två så ni får se tjejen - min så kallade syster. men först ska jag faktiskt fråga henne om det går bra. fråga alltid först!

är ju ensam hemma för tillfället, syster är kvar (dansar säkert) på balen, och mamma och pappa är hos några vänner, själv kände jag mig lite krasslig, lite sjuk och så. så jag stannade hemma, och vilar mig lite. passar perfekt för mig, då jag kan sitta här och skriva massa saker. om vad jag har gjort idag tex ; ja, vad ska man säga, tog mig upp ur sängen vid nio (galet tidigt för mig), satte på tv , åkte in till stan en sväng, köpte present till syster som fyller 16 fredag den 13 (hon går ut nian samma dag också) sen köpte jag lite böcker inför sommaren, fick med mig lit jordgubbar och mat också.. sen kom jag hem och ja, åkte på bal och sen har det inte blivit så mkt mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0