torsdag

torsdagar, inte för att dom är speciella på något sätt och vis längre - men ändå, torsdagar är torsdagar. förut var det den dagen familigen åt pankakor. fast det var väll innan vi började äta nyttigt. själv skulle jag börja med GI metoden, så mamma och pappa började väll med det också! då var det slut med pankaka torsdagar. annars har torsdagar varit något som familijen satte sig ner och åt. visst gör vi det nu också, men inte som förut.

ibland kan jag komma på mig själv med att tänka "tänk om allt vore som förr".

jag kan nog säga att jag var helt en annan person när jag var liten. konstigt nog var jag gladare, utåtriktad - men nu kan jag väll säga att jag är lika som då. kanske postivt i säg, alla förändras - visst gör vi det va? men inte riktigt på det sätt jag har gjort. 


fast egentligen är jag väll glad över den jag är nu. men ibland är det skönt att tänka tillbaka..


nej idag har det inte hänt mycket. brukar inte bli så mkt gjort för mig heller - det är ju iaf sommarlov!
då brukar jag mest göra ingenting. kul liv jag har ibland va? :)



Kommentarer
Postat av: anna

svar: haha jo heja tyskland :) idag iaf hehe

2008-06-19 @ 20:37:25
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Camilla

Snygg header!



Kika gärna in på min blogg och delta i tävlingar, säg vad du tycker om bloggen och mycket mer.

2008-06-20 @ 08:43:24
URL: http://blommornasplanet.blogg.se/
Postat av: BLONDINA

sv: å de tycket jag också, håller på att spara ihop till en systemkamera :)

2008-06-20 @ 13:06:13
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0