midsommar

nu var det dags för lite midsommar igen - hoppas att alla hittar något skoj att göra och äter gott!

själv ska jag till kusinen och ha det kul, äta gott (såklart) och ha det, ursäkta svordomen, jävligt trevligt.
haha vädret är som det ska också, regn blandat med sol och blåst - minns, faktiskt inte senaste det var varmt och sol ute en midsommar. men det gör faktiskt inget! huvudsaken man har det roligt.

kommer inte hinna blogga så mkt mer för på förmiddagen så bakade jag muffins (med glasyr) mkt gott resultat! och sen har jag fixat till mig lite och nu ska vi vara där om en timme. och jag har inte bestämt mig vad jag ska ha på mig!!!


MEN NI FÅR HA DET BRA NU IKVÄLL!

Kommentarer
Postat av: E L L I N O R

Glad midsommar :) Har lite fina midsommarbilder på bloggen, kika in vett ja :D

2008-06-20 @ 20:15:14
URL: http://ellinorber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0