hejsan

en av mina läsare ville att jag skulle berätta lite mer om mig själv. visst, tänkte jag. det ska jag väll kunna fixa, kanske inte värsta texten med hela min barndom och första kärlek etc.

jag heter kristin ellinor hedqvist och är 18 år gamal. just nu har jag sommarlov men annars spenderar jag mina dagar i skolan på hotell och restaurang programet (sista året för mig, med start i höst). så i höst har jag valt inriktningen påbyggnad, jag vill alltså bli kock! det, har jag nog viljat sen jag var liten, har faktiskt aldrig tänkt tanken på något annat yrke.

annars så tycker jag det är roligt att vara med mina kompisar (mina kompisar är en viktig del utav mitt liv, utom dom är jag ingenting!), shoppa, läsa (det är en stor del av mitt liv också, då jag jämt har gillat att läsa). film är en stor del av mitt liv med, då slappnar jag av, och behöver inte tänka på något särskilt. jag tycker helt enkelt att det är skönt att få slappna av framför en bra film.
 
det där var ungefär vad jag gillar att göra, ja vi kan kalla dom intressen. 

när jag blir äldre kommer jag säkert att jobba på någon restaurang som kock, helst i en annan stad än i den lilla by jag bor i. jag vill helt enkelt komma bort från det livet. från småstad känslan iaf. kanske flyttar till stockholm eller någon annan stad.

sen vill jag också ut och resa runt om i världen, göra något allafall. inte sitta still!
london, paris och många till skulle vara något att se. det är en dröm som skulle vara rolig att uppfylla.


där har ni en liiiten del av mitt liv. nu vet ni iaf något om mig, så hoppas ni upfattar mig på ett bra sätt av det ni läst - kanske återkommer med en historia eller två senare!

Kommentarer
Postat av: veronica

taack :)

2008-06-16 @ 19:45:09
URL: http://humlisen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0