hej

onsdag eftermiddag, jag har ingeting vettigt för mig, datan krånglar mer än vanligt och jag får sommarlov imorgon !

ja vad har jag att säga egentligen, kanske dags att köpa en ny dator? det skulle vara väldigt uppskattat faktiskt.
annars vill jag väll bara blogga, blogga och blogga. ibland kan det verkligen vara kul att bara blogga - nästan så att man slösar bort sin tid, när det finns annat (vitiga saker som måste göras) att göra. men ändå, sätter jag ändan framför datorn och skriver- jag älskar ju er !

snart är det midsommar och allt, att det ska gå så fort är rätt svårt att förstå faktiskt, snart har det väll gått 10 år (undra vad jag har för mig då, bloggar jag då med?) haha, eller ja ni fattar vad jag menar. ska iaf bli kul med lite midsommar, brukar ha en liten "fest" då, med släkt och vänner typ.

jag vill ha tipos, ge mig era bästa tips på mat - vad ska jag äta på midsommar? eller vad brukar ni äta på midsommar, blir det någon jordgubbe kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0