tisdag

hej på er! har varit upptagen med något hela dagens känns det som, god mat vart det också - köttfärssås och spaghetti (MUMS). så nu har jag väll lite tid över innan friidrotten börjar, måste bara se det då chistian olsson ska vara med och hoppa tresteg!

nu på sommaren och ja lovet tycker jag det händer så mkt mer, känns som det finns något att göra varje dag. fast det inte vart något sommarjobb så jobbade jag ju självklart också. jag har skrubbat, målat och oljat. (fan vad jag fick ont i mina knän efter den dagen) jag är inte alls någon latmask och kommer helldre aldrig bli en! 

nej, nu ska jag väll se till att njuta varje dag av det som är kvar av sommarlovet. för den 19 augusti 10.30 ska jag tillbaka till skolan (skönt nog är det mitt sista år).  då ska jag verkligen försöka se till att få så bra betyg som möjligt, ska iaf försöka plugga lite mer - vi kan kalla det ett löfte.

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0