lördag

lördag,lördag ja vad kan man hitta på en lördag? än så länge har detinte blivt så mkt - kanske drar och badar en sväng, för det är verkligen varmt ute nu. säkert  30 grader i solen iaf! haha, där hade jag rejält fel. 43 grader i solen vare!

egentligen
borde jag väll vara glad över det vackra vädret som har varit de senaste dagarna, men istället klagar jag på det extrema värmen! haha typiskt mig (och många andra är jag nästan säker på), fast när snön är här klagar man på det kalla vädret och bara väntar tills solen tittar fram och ja tvärtom. vad är det för fel på oss?! och mig?

nej nu måste jag ut i solen medans den tittar fram, har för mig att det sk bli lite åska på eftermiddagen också!
hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0