hej

imorgon hade jag tänkt kolla runt bland alla reavaror efter ett fynd eller två. men nu kommer frågan, vad behöver jag verkligen? inte massa onödigt allafall.

en väska behövs alltid, eller jag tycker att jag behöver en. en ny till skolan och så - det tycker jag att jag förtjänar. mitt sista år innan jag tar studenten och allt.

kanske ett par sköna skor skulle passa perfekt nu till hösten, då jag verkligen tycker jag behöver ett par. nu när det är rea och allt tycker jagska hålla ögonen öppna efter ett par eller två.

sen skullle det inte sitta fel att inhandla ett klädesplagg eller två. mest inför hösten och det kalla vädret. kanske kan säga att det är just det jag har som "uppdrag" med mitt shoppande imorgon. köpa saker inför hösten.
eller, man vet aldrig med mig, kanske det blir något sommarplagg. för än ska det ju vara sommar är det sagt? såå jag säger aldrig, aldrig!

kanske borde skriva en lista så jag kan hålla reda på vad jag egentligen behöver ??

vad tror ni om det?


Kommentarer
Postat av: cissi

När ska du svara på frågorna?

2008-07-18 @ 10:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0