svart och grått - finns i min garderob

image102
allt kommer från topshop


LEDIG. jag var visst ledig idag, fick reda på det igår - ibland är skolan verkligen kass på tala om saker.. och det bästa med den här veckan är att det är studie dag på fredag. så denna vecka går jag bara i skolan i tre dagar. rätt skönt det va?

här har ni iaf några till nyheter från topshop, min favvo affär hitilst tätt följt av minimarket bland annat.
som ni ser så går allt i grått, svart. två snygga färger som finns överallt i min garderob.

btw, om ni har vägarna förbi dalarna, sågmyra ska ni titta in på en affär med namn "lager 157". det är verkligen en brabrabra affär ska jag säga er, massa kläder, en del skor, accessoarer att hitta till ett billigre pris, än vad ni hittar i andra affärer. verkligen ett populärt ställe som jag varmt rekomenderar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0