min vanliga otur

image28image29

vitt, ja ni fattar, det är snyggt det passar till det mesta och just den här skulle vara så användbar. fast det finns en annan vit t-shirt/tunika som faller mig i smaken. självklart finns den inte att hitta. den får väll duga tills jag hittar den perfekta.

jag har länge letet efter en snygg blommig klänning-liknade sak. än har jag inte hittat den perfekta - men den här får jag nöja mig med då den nästan är perfekt. och om jag ska vara ärlig, är att, just den här vanligtvis inte skulle intresera mig alls. 2008 är här, nya möjligheter, ny stil? vem vet.


topshop,diane von furstenberg

Kommentarer
Postat av: anna

den vita tunikan var jättesöt. vart har du hittat den?

2008-01-07 @ 13:33:33
URL: http://addspirit.fashionblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0