hejsvej

jaha, då kan man säga att söndagen också är över. jag har gjort nästan allt jag skulle göra idag.. så vad ska jag göra nu? längtar inte direkt till skolan imon, ska typ ha nå studiebesök en en timme eller så, kommer säkert vara rejält stressad, för jag ska baka bröd som ska vara klart till elva någon gång. detta känns inte alls bra! får väll förska sticka till skolan så tidigt som möjligt eller nått, fast för tidigt kan jag inte heller komma. du får jag väll gå upp i gryningen.

fan nu måste det vara slut snackat med allt som har att göra med skolan, erkänn det är inte roligt att läsa om, vavavavaa ?
fast ibland står det helt enkelt stilla i min arma skalle, ge den en chans. ibland måste den vila, precis som den gör nu typ. därför brist på inlägg. skulle egentligen lägga upp en dagens outfit. orkar helt enkelt inte + att jag går runt i värsta sunk kläderna. ingen vacker syn.
får bli en dagens outfit imon eller på tisdag, får se hur mkt tid jag har över för nöjen.

later dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0