söndag

det känns inte som det är söndag idag och inte att det är julafton på onsdag. att jag plötsligt har saker som måste bli gjorda nu när jullovet är här  när jag egentligen bara vill slappa. men som det ser ut nu får jag tänka om.
det ska julstädas, lagas julgodis och julmat och någon gång där i mellan ska jag hinna med mig själv. jag blir bara stressad av det här just nu, inget jag direkt har önskat.


just det, har bilder att visa. men dom kommer en annan dag. påminn mig gärna, för jag kommer säkert glömma bort det, mitt minne är inte allid det bästa.

bjuder istället på några andra bilder:

ftghj
uy
ty

puss

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

sv: åh nej precis!

och här har vi ju fan regn oxå :(

2008-12-21 @ 19:31:53
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0