lördag

nu äntligen är det fixat, virusskyddet är fixat och fan vad glad man kan bli. ni kanske tycker jag överdriver, men när man inte riktigt har kunnat blogga känns det som om något fattas. annars så har väll allt flytit på bra och allt blir mycket bättre när man har ett jullov framför sig. men det finns en gnagande känsla som jag inte kan få bort, hoppas det inte är sant nu bara.

men nu när jag kan blogga kommer jag inte på något bra att skriva, för det har hänt så mycket - men jag känner att jag inte kan skriva ner allt utan att alla ska veta. ibland kan jag tycka att min blogg inte ska kunna nå ut till just ALLA. det finns personer där ute som jag inte vill ska veta allt som händer. kan ni inte också tycka så? 

jag kommers säkert komma på något att skriva om senare i veckan, har allafall ett helt jullov att verkligen hitta på något ju.

puss

Kommentarer
Postat av: anna

självklart finns det folk man inte vill sk aläsa ens blogg, men man får nog ta att de kanske gör det ändå =/ jag försöker inte skriva för personligt när det gäller vissa saker jag vill hålla för mig själv.

2008-12-21 @ 15:36:01
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0