23/12-08

julgran,julmat och julklappar och släkt och vänner. det är allt jag behöver! och självklart kalle anka då. jag kräver inte mycket egentligen, bara julmaten finns så, då blir jag glad!

men nu är det så att jag inte har någon julkänsla över huvudtaget
. därför lyssnar jag på julmusik hela långa kvällen istället. och försöker få den där känslan man hade som barn att komma - får se hur det kommer att gå.

allafall idag har jag varit hos min farmor och farfar och hjälpt dom laga mat. köttbullar och revbensspjäll han jag med. hoppas alla tycker det blev gott nu bara, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. det, oroar jag mig alltid för konstigt nog. eller jag kanske inte är ensam där ute? 


GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA♥

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0