tisdag

kanske inte är så konstigt att jag inte bloggar så mkt då den här j*vla datorn inte funkar som den ska. det går inte som det ska över huvdtaget! men än ger jag inte upp, ska försöka stå ut - förhoppningsvis kommer jag att göra det också, men iaf.

haha, nu kom jag att tänka på att det är precis en vecka kvar tills skolan börjar igen -  just nu har jag ingen som helst lust att överhuvudtaget vistas på skolan eller ens tänka på alla tidiga morgornar framöver.. jag vill inte bara! suck.
men som den postiva jag är (host) måste jag ju säga till mig själv att det är mitt sista år. sen ingen mer skola!! snacka om det ska bli skönt alltså. men det är ett år, ett helt jävlarns år. nej positiv skulle jag ju vara, sluta nu kristin!

ikväll ska jag mest slappa, ska nog äta lite god yoghurtglass (hemmagjord, gjord av moí) och titta på filmen never been kissed. 

later dudes 


Kommentarer
Postat av: Madelene

fan va skönt med sista året , vad gå du för linje ?

2008-08-13 @ 09:33:51
Postat av: kristin

svar: hotell och restaurang programmet går jag!

2008-08-13 @ 20:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0