tankar

seriöst varför måste dagarna gå så fort, skolan börjar liksompå tisdag - och vad har jag egentligen gjort?? vad har jag gjort i sommar som är värt att nämna, okej kanske en sak då. men annnars finns det ju ingeting. jag får dagarna att gå, det gör jag. men sen då? ska man inte liksom hitta på något när man ändå har tid att hitta på något, utan att tänka att skolan och läxorna väntar?

och vad kommer hända med mitt liv efter skolan är slut, det här året är mitt sista, någonsin? att suta skolan skrämmar mig faktiskt lite, hur ska lilla kristin klara sig, kommer det bli något vettigt av mig?

många frågor det där, dom har har inga riktiga svar än. men vetni, jag ska ta reda på det här sista året så bra som jag kan, okej? jag ska leva, utan att tänka att det aldrig blir någe mer skola. hemsk tanke, och konstigt nog kommer jag nog sakna skolan lite faktiskt. men jag ska göra det, jag gör det här på mitt vis och inte på ert vis, lovar ni mig det?


oh baby,baby it´s a wild world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0