onsdag

vilken dag liksom, lika trött idag som jag var igår. imon blir väll inte bättre heller. fast på fredag ska alla 3:or bowla och spela minigolf, det kommer säkert bli kul, ja det får jag ju hoppas på! sen nästa vecka blir allt som vanligt igen kan man säga, lektioner och så menar jag. första lektion blir naturkunskap (tror jag det var), sen svenska i två timmar eller liknande och sen så slutar jag för dagen. 

minns inte om jag har skrivit det här på bloggen (mitt minne är nog inte det bästa, haha) allafall, 2-26 september ska jag nämligen vara kattvakt hemma hos min kusin (han åker till thailand). alltså så ska jag bo ensam, snacka om det ska bli skönt just nu!

hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0