shopaholic

image212

rosorange t-shirt h&m grått linne vera moda gult linne födelsedagspresent (vet tyvärr inte vad jad har fått den)
beaig (hur stavs det nu, hoppas ni fattar vilket plagg) vera moda grå hood och (party)topp också från vera moda  och tightsen h&m


 

kanske inte syns jätte bra vad det är, men nu har jag tagit mig tid och fotat lite grejer jag har fått köpt de sista två månaderna - väldigt lite, i know. men ni får tänka så hår, jag är inte särskilt rik av mig. så det blir shoping lite då och då. för er som vill veta så blir det nog inte så mkt shopping nästa månad heller, då jag framför allt ska ska klippa och färga håret + shoppa lite annat som inte bestås av kläder, ska nämligen på rättviksmarkad, en rätt så stor marknad. så om ni har tid över, ta er en weekend i rättvik första helgen i maj. det är något över förväntant kan jag tänka mig. finns verkligen allt där. - kan lika gärna erkänna, jag är ett galet film freak. jag älskar verkligen filmer, därför kan det bli uppåt 8-10 filmer (när jag är på rättviksmarknad, som är två ggr er år) när jag är som mest uppe shoppandet. kanske lite smått totalt onödigt för vissa, men jag kan inte låta bli!

oj, det här vart ett lånt inlägg om helt fel sak - ville ju baravisa upp lite av jag har fått/köpt de två senaste månaderna (fast det finns mer att visa upp, vänta och se nu bara)

Kommentarer
Postat av: Sandra

ååh underbart me shoppning!

2008-04-22 @ 19:26:56
URL: http://fashionbysandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0