onsdag

dagarna känns som dom blir allt kortare - jag skulle behöva lite mer tid, han inte ens pusta ut igår när jag kom hem, för er som vill veta så var jag hemkommen vid sex. ingen tid över för att blggande, inte sätta mig ner och blinda någon sekund heller. jag hade ett rätt viktigt massage prov att plugga in. fast plugga var väll att ta i, jag har försökt läst igenom allt, fösökt få in det i skallen. det är faktiskt rätt svårt, försök själv att plugga i muskler över hela kroppen. och all denna latin, usch usch! tur att allt är över (fast det gick nog inte såbra, nu när jag tänker efter, fast man kan ju hoppas på ett G) så jag fick en glad överraskningen, när jag tittade in på blogg.se - äntligen har jag fått en MYCKET vacker blogg design. nu vill jag höra vad ni tycker!!!? - jag tycker om den som tusan :)

har inte så mycket tid över mer än det här inlägget, har annat jag vill göra - som jag inte riktigt hann med igår.
så vi ses

imon vill jag se mmmmmmmmmmmånga komentarer om bloggdesingen - vill ju höra vd ni tycker och så

later dudes

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker att den är jättefin (; hahah ^^, nejdå, men skoj att du gillar den i alla fall! kram

2008-04-16 @ 20:24:39
URL: http://shoulderson.blogg.se
Postat av: anna

jag tycker den är myyycket finare den andra. mkt roligare att läsa nu :)

2008-04-17 @ 15:51:52
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0