onsdag

har lektion för tillfället, men vi är klara så då kan man ju alltid sätta sig och skriva sig några rader här :) man vill ju alltid updatera sig om något nytt eller så är det bara så att jag inte har något mer intressant att skriva.. nejnej, det är intressant att hänga på blogg.se och ha det allmänt kul.

jag bara har en lektion imon, inte direkt det jag ville berätta, funderade först på att inte gå till skolan alls, men behöver verkligen gå på matten - nationella snart ju. sen så ska jag faktiskt bli intervjuad - ja det var det jag vill säga. JAG ska bli intervjuad och allt, haha fast kanske inte om det roligaste ; matte !! det är just det jag är sämst på.

får se om det blir nått mer skrivet idag, antaglingen, först ska jag till banken med mamma efter skolan. så vi får se efter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0