fredag äntligen är du här

fast jag har varit ledig och allt idag, känns det skönt att det är fredag. på fredagar börjar helgen, ingen skola - bara massa slapp. brukar få bli så hos mig, vetinte vad ni gör om helgerna. kanske gör något vettigare, än jag?

ikväll ska jag iaf ta mig tid att titta på talang, dom är ju i falun och allt! kanske ska berätta att jag går i skola inne i falun, men bor några km utanför staden. ska bli kul att kolla och så, man kanske känner igen någon. har faktiskt längtat lite smått till dom skulle komma till falun. nu när dom är här och allt ska jag ta mig tid. brukar inte bli så mkt talang för mig annars.

nu vet ni hur min kväll spenderas - nu vill jag veta vad just du gör om kvällarna, skriv och berätta - jag läser gärna!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0